Photobucket

powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Μπερνς: Μου έκανε καλό το «κήρυγμα»!

Ο μεσοεπθετικός της ΑΕΚ μίλησε για τα όσα του ζήτησε ο τεχνικός της Αυστραλίας και παραδέχθηκε πως πρέπει να δουλέψει περισσότερο!



Ο Νέιθαν Μπερνς πήρε μια μεγάλη ευκαιρία από τον εκλέκτορα της Αυστραλίας Χόλγκερ Όσιεκ με τη συμμετοχή του στο Ασιατικό Κύπελλο. Ο μεσοεπιθετικός της ΑΕΚ με δηλώσεις του αποκάλυψε πως μια κουβέντα που είχε με τον Όσιεκ τον βοήθησε να δει τις αδυναμίες του και να βελτιώσει το παιχνίδι του.
«Μου μίλησε (ο Όσιεκ) μετά τα παιχνίδια με την Ελβετία και την Πολωνία και μου είπε πως πρέπει να δουλέψω σκληρότερα χωρίς την μπάλα. Ήταν εποικοδομητική κριτική και μου είπε ότι θέλει περισσότερο από τους νεαρούς παίκτες όπως εγώ, ο Ντάριο (Βίντοσιτς) και ο Ρούκα (Νικίτα Ρουκάβτσια). Επέστρεψα στην ομάδα μου και αυτός είδε τα παιχνίδια που έκανε και με πήρε στο Ασιατικό. Θεωρώ πως οι εμφανίσεις μου τον είχαν ικανοποιήσει γιατί με επέλεξε. Το Ασιατικό Κύπελλο με βοήθησε σαν ποδοσφαιριστή γιατί αν και δεν έπαιξα πολύ δούλεψα πάνω στις αδυναμίες. Ποτέ δεν ήμουν ένας παίκτης με δύναμη και κατάλαβα πως πρέπει να δουλέψω σε αυτό. Είναι ωραίο να έρχεται κάποιος και να σου μιλάει γιατί δείχνει ότι ενδιαφέρεται για εσένα και είναι κάτι εποικοδομητικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου