Photobucket

powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Η συνέντευξη τύπου του Θωμά Μαύρου...

Για όλους και για όλα μίλησε ο Θωμάς Μαύρος σε μια συνέντευξη Τύπου που κράτησε μία ώρα και είκοσι λεπτά σήμερα το μεσημέρι σε αίθουσα του ξενοδοχείου «Metropolitan».
Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ (παραιτήθηκε την Δευτέρα και τυπικά) μίλησε για τα μέλη του Δ.Σ. της ΠΑΕ και τα ανθρώπινα παράπονα που έχει απο αυτούς για την απόφαση να φύγει ο Βαγγέλης Βλάχος, ενώ τόνισε ότι αν πάρει την ΑΕΚ ο Δημήτρης Βιντιάδης με τον Κιθ Χάρις θα είναι ότι το καλύτερο για την ομάδα που είναι σε οριακό σημείο.

Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου:

Η εισαγωγή του Μαύρου:


Ευχαριστώ όλους τους ΑΕΚτζήδες για την συμμετοχή τους στην προσπάθεια τους να σωθεί η ΑΕΚ. Ο στόχος επετεύχθη. Η ΑΕΚ είναι στην Α’ εθνική. Διαφορετικά δεν θα υπήρχε η ΑΕΚ. Από τα διαρκείας και τις πωλήσεις βρήκαμε χρήματα. Τους ευχαριστώ από την καρδιά μου.
Για την παραίτηση μου ο κ.Δημητρέλος και οι συν αυτώ αποφάσισαν χωρίς την παρουσία μου, χωρίς να χρειάζεται, να συγκαλέσουν συμβούλιο και να αποφασίσουν την απομάκρυνση του Βλάχου και των συνεργατών του. απαράδεκτο. Ούτε καν να το συζητήσουμε. Σεβασμός μηδέν, γνώσεις ποδοσφαίρου κάτω από το μηδέν. Γιατί τόσο γρήγορα και ενώ ήμουν στο γήπεδο μέχρι τελευταία στιγμή. Με πήρε ένας δημοσιογράφος ότι επίσημα ανακοινώθηκε ότι φεύγει ο Βλάχος. Του είπα δεν πας καλά. Του λέω τσέκαρε το και πάρε με. Με πήρε ο Δημητρέλος μετά και μου λέει αποφασίσαμε να τον διώξουμε μαζί με τους συνεργάτες. Μου λέει ο κόσμος. Πριν ήταν το 44, μετά ήταν οι επενδυτές. Μου λέει είναι επικίνδυνο για τους επενδυτές. Του λέω δεν ξέρεις τι λες. Ριζικά διαφωνώ. Μου είπε ότι ήταν ο κ.Σεραφείδης μαζί. Τον έβαλε γιατί ξέρει ότι είμαι ευαίσθητος με τους παλαιμάχους. Του λέω εν θερμώ δεν παίρνω αποφάσεις. Του λέω Δευτέρα να το συζητήσουμε. Μου λέει εντάξει. Με παίρνει ο δημοσιογράφος από το aek365 και μου λέει επίσημα βγήκε και του λέω παραιτούμαι.
Εμένα ήθελαν να διώξουν. Όχι τον Βλάχο. Δεν με άφησαν. Τι θέλει ο κόσμος, δικαιοσύνη και αλήθεια. Πέρασαν 200 εκατ. ευρώ που είναι; Που είναι η αλήθεια. Αυτός είναι ο λόγος που δεν με άφησαν. Αν δεν καθαρίσει η ΑΕΚ εκ των έσω… Τι λέμε διαιτησίες, ΟΣΦΠ και ΠΑΟ αυτά είναι μετά. Πρώτα πρέπει να καθαρίσει η ΑΕΚ από μέσα. Ο κόσμος που ανέθεσε μια αποστολή. Εγώ γουστάρω, αυτοί προσπαθούν και το πέτυχαν μέχρι στιγμής να μην μπούμε στο Δ.Σ. Δεν έχουν νικήσει. Αν είναι όλα καθαρά θα πω είναι σωστοί. Αν είναι. Δεν θέλουν να μάθει ο κόσμος. Η συμπεριφορά τους είναι περίεργη. Το ότι ήμουν πρόεδρος δύο μήνες ήταν λάθος. Ή με δικό σου ΔΣ γίνεσαι, ή όχι. Ψάχναμε τον Ανδρέα να μάθουμε. Ήταν ο Τζορτζ Μπεστ των Σπατών και εμείς τα μπολ μπόις.
Ότι έγινε το Σάββατο τελείωσα. Αν θέλει ο Δημητρέλος να γίνει πρόεδρος, προπονητής, να μπει μέσα και να βάλει και γκολ. Είναι μεγάλη προσβολή για μένα αυτό. Προσβολή προς εμένα ήταν αν θα έμενα. Είπα τέλος. Τραβήξτε μόνοι σας κουπί, που δεν ξέρετε να κάνετε. Η ΑΕΚ θα το πληρώσει η φουκαριάρα. Ήταν όλα προσχεδιασμένα. Δεν ήξερα τι γίνεται στην πλάτη μου. Δεν ήρθε ξαφνικά την επόμενη μέρα ο Αναστασιάδης, είχε γίνει προεργασία. Εγώ κοιμόμουν τον ύπνο του δικαίου.
Τέλος η ασυδοσία, ο μη σεβασμός στους θεσμούς. Δεν θα προχωρήσει η ΑΕΚ χωρίς σεβασμό. Αν δεν υπάρχει οικογένεια, σεβασμός, πρόγραμμα πως θα βγει ο πατέρας να δουλέψει να φέρει ψωμί. Και πως θα προστατεύσει η μάνα τα παιδιά. Μεγάλη χαρά που ο κόσμος με πιστεύει. Τώρα πρέπει να γίνει πόλεμος. Ήθελα ειρήνη αγώνα, αλλά δυστυχώς… Οι μέτοχοι πέταξαν το σκάφος στον ωκεανό, έβαλαν κάποια παλικάρια μπροστά και έφυγαν από τα αμπάρια. Το μεταφράζω ότι θέλουν την ΑΕΚ στην Δ’ εθνική. Με τόσα χρέη… Τζιμπούρ – Μανωλάς έφυγαν, δεν με νοιάζει που πήγαν, αλλά πως έφυγαν. Τους έταξαν λεφτά και δεν πήραν τίποτα. Κοίταξαν τα λεφτά τους. Χάσαμε 3 εκατ. ευρώ από την Ευρώπη φέτος. Μπουρλοτιέρης ο Αδαμίδης, στην βενζινάκατο για να φύγουν…
Φαγωθήκανε με τον Ηλιόπουλο και τον Σταυρόπουλο που είναι ΑΕΚ και τους ήθελα μαζί. Ο Σταυρόπουλος ο μεγαλύτερος χορηγός μετά τον ΟΠΑΠ. Δεν ήθελαν ισχυρό τον Μαύρο. Αυτό είναι. Η ΑΕΚ δεν θα χαθεί. Θα πολεμήσει. Είναι σαν εμφύλιος όλο αυτό. Να φύγουν όλοι αυτοί. Είναι δική τους η επιχείρηση, αυτοί φταίνε. Ο κόσμος ζητά αλήθεια, να την πουν αυτοί. Που πήγαν τόσα λεφτά ρε; Δείξτε μας που πήγαν.
Πρέπει να ανατραπεί η κατάσταση. Είμαστε εδώ. Η νίκη είναι δική μας, αρκεί να ενωθούμε. Όσο μπορεί ο καθένας. Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτό. Η ΑΕΚ θα ξεφτιλιστεί και θα ταπεινωθεί και άλλο. Αυτά είχα να πω.



Αρχίζουν οι ερωτήσεις των ΜΜΕ προς τον Μαύρο

Υπάρχει σχέδιο εναντίον σου;

Δεν με θέλουν. Εκτός του Δημητρέλου που είναι για την πάρτη του εκεί, όλοι οι άλλοι. Δεν θέλουν τον Μαύρο. Όλοι αυτοί του Δ.Σ. Ο Μπρουσιανός, ο Σίμος κ.α. Ο Δημητρέλος παίζει δικό του παιχνίδι. Κυνηγά την δόξα, να έχει δουλειά ο άνθρωπος. Τον ανεβάσατε εσείς, τον κάνατε Θεό. Του είπα συγχαρητήρια για όλα αυτά που έχει κάνει. Αλλά όλα έχουν όρια. Δεν είμαι κομπλεξικός. Δεν θέλουν υγιή κατάσταση στην ΑΕΚ. Θέλουν σκοτάδια. Μου έκλειναν τα συρτάρια, δεν μου τα άνοιγαν. Έχω εικόνα, όχι στοιχεία.

Ποιος διοικεί την ΑΕΚ τόσους μήνες;
Οι μέτοχοι και οι μπροστινοί τους. Ο Αδαμίδης ναι. Γιατί δεν φεύγουν όλοι αυτοί; Παίρνουν λεφτά; Θα παρακάλαγα να έρθει άλλος αν ήμουν εκεί. Να έρθει φρέσκο αίμα. Δεν φεύγουν. Κάτι σημαίνει. Κέρδισαν μέχρι στιγμής. Θα είχε διαλύσει η ΑΕΚ αν δεν είχε λεφτά από διαρκείας και πωλήσεις παικτών. Ποιος θα πουλούσε παίκτη χωρίς τον Μαύρο; Θα γινόταν το ολοκαύτωμα του Αρκαδίου εκεί στα Σπάτα χωρίς εμένα, ήμουν η ομπρέλα. Το φιλί της ζωής ήταν εκεί. Αν δεν ήταν αυτά τα λεφτά θα ενδιαφερόταν ούτε ο Βιντιάδης. Το οικονομικό το είχε ο Δημητρέλος. Το καλοκαίρι μαζί με τον Τσιάρτα. Έκανα λάθος με Μόρα και Μάντζιο. Έπρεπε να πάρω τα λεφτά για να πάω να τα δώσω στους παίκτες. Μου έλεγε για το 44 είναι τα λεφτά, του έλεγα θα βοηθήσουν τα παιδιά. Μου έλεγε θα πέσει η ΑΕΚ και θα φταις εσύ. Ο Τσιάρτας τον αβάνταρε. Του έλεγε μόνο νέα παιδιά στην ΑΕΚ. Και είχε παίξει και μπάλα. Ήθελε χωρίς έμπειρους να καθοδηγεί. Και βλέπετε… Δικό μου είναι το λάθος. Εγώ φταίω όχι ο Τσιάρτας. Για αυτό τελείωσε. Ποδοσφαιρικά.

Τι θα κάνει ο Μαύρος τώρα; Έχει λύση;
Δεν έχω. Σας το λέω τώρα. Θα γίνει πόλεμος με εμένα είτε έξω, είτε μέσα. Μαζί με όλο τον κόσμο θα κάνω τα πάντα, ότι χρειαστεί. Να καθαρίσει η ΑΕΚ. Θέλουμε μια ΑΕΚ νέα με υγιείς βάσεις. Να μην υπάρχουν συμφέροντα και σκοτάδια. Να κάνουμε το γήπεδο μας. Όλοι μαζί τώρα που είναι έτσι, να είμαστε περήφανοι όλοι μαζί. Θα έχουμε συνεισφέρει όλοι σε αυτό. Αν δεν μπουν Χάρις – Βιντιάδης θα μπούμε στο Δ.Σ., θα ζητήσουμε την διοίκηση. Τέλος. Με αγκάθι το οικονομικό, αλλά θα μπούμε. Εγώ εύχομαι να μπουν πάντως. Το ζητούμενο είναι να σωθεί η ΑΕΚ και να ξεκινήσουμε να δημιουργούμε.

Παρέμβαση Νεστορίδη:
Προσπάθησα να πάρω τον κ.Δημητρέλο. Του έδωσα λύσεις, έλεγα στην ιδιαίτερα του τα ονόματα. Την πήρα την επόμενη μέρα αν τα έχει πει. Γιατί να ψάχνει προπονητή. Να πάρει δύο παιδιά δικά μας, με εμένα δίπλα να τους συμβουλεύω. Να μου πει αν θέλει. Ούτε μου απάντησε, ούτε θέλω να με ξαναπάρει.

Τι έπρεπε να γίνει στο αγωνιστικό Θωμά;
Είναι πλασματική η εικόνα μας στην βαθμολογία. Εμείς στο πρώτο λάθος τρώμε γκολ. Δεν θέλω δικαιολογίες. Φοβερή ατυχία σε κάθε ματς. Στην Κρήτη από δύο πέναλτι και τέλος. Δεν λέω για τις ευκαιρίες του Σίσιτς. Αν δεν ήταν τα πέναλτι θα κερδίζαμε 0-1. Με τρία λάθη σε μια φάση φάγαμε γκολ. Με την Τρίπολη νεκρός ο Αστέρας έκανε μια ευκαιρία έβαλε γκολ, με τον ΠΑΟ προχθές έκανε 15. Με την Ξάνθη τα ίδια. Δεν μπορούσαμε να τα υπολογίσουμε αυτά με τον Βαγγέλη. Είναι ακόμη αρχή. Οσοι κάνουν εκτιμήσεις τώρα δεν ξέρουν μπάλα. Στην Μάντσεστερ ο Φέργκιουσον είχε μόνο αποτυχίες. Αλλα στηρίχθηκε και είδατε μετά. Ο Βλάχος είναι ΑΕΚτζής. Τέλος. Ήθελε τόσο πολύ για όλους να πετύχει και αυτό τον πήγε πίσω.

Γιατί δεν τα λέγατε όλα αυτά από πριν;
Είχα τον μπαμπούλα ότι θα διώξω τον επενδυτή. Θα με κατηγορούσαν. Δεν ήθελα να γίνει. Κάναμε την πάπια. Το Σάββατο όμως ξεχείλισε το ποτήρι. Αφού μπήκαν και στο ποδοσφαιρικό κομμάτι τέλος. Ελεγα σε όλο τον κόσμο ηρεμία, αλλά τώρα… Τώρα έχω αποφασίσει. Ο Θωμάς δεν μπορεί να κοιμηθεί γιατί δεν είναι ο εαυτός του εδώ. Τι να κάνω να τα διαλύσω όλα;

Ποια είναι τα λάθη στις μεταγραφές;

Το λάθος Τσιάρτα το χρεώνομαι εγώ. Εγώ ήθελα 4-5 έμπειρους. Ο Τσιάρτας ήθελε μόνο μικρούς. Συμφωνούσε μαζί μου ο Βαγγέλης. Ο Μάντζιος έστειλε μήνυμα πριν κλείσει, ότι λόγω Τσιάρτα δεν έρχεται στην ΑΕΚ. Είχαν προηγούμενα μαζί του και έγιναν πολλά. Αποφάσισε το παιδί να πάει στο Αζερμπαϊτζάν. Ο Γιάγκο ήρθε ενώ όλοι μας ασχολούμασταν με τα διοικητικά. Ο Βλάχος δεν είχε άλλους, είπε ΟΚ. Ο Κορδέρο τον ρώτησα αν τον ξέρει, μου λέει τρία χρόνια τον παρακολουθώ. Μου λέει ωραίος παίκτης. Τον εμπιστεύτηκα. Ο Βαγγέλης είπε ΟΚ, τον πήραμε. Όλα έγιναν πρόχειρα. Έχετε δίκιο όλοι. Δεν είχαμε κάνει προεργασία.

Για τις δηλώσεις Δημητριάδη κατά Χατζηχρήστου:
Είχα δύο συναντήσεις με τον Χατζηχρήστο. Μου έδειξε ότι είναι μαζί μου. Μετά έκανε μια στήριξη, ίσως μπορούσε περισσότερα. Δεν ήταν αρνητικός. Δεν ξέρω τι λέει ο Δημητριάδης, είναι προσωπικά τους. Μέχρι ένα σημείο όλα. Είναι η καρδιά της ΑΕΚ οι οργανωμένοι, τους αγαπάμε, αλλά μέχρι ένα σημείο. Να μην περνάνε την γραμμή. Δεν ξέρω αν συμπορευόταν με τον Δημητρέλο. Δεν ξέρω, δεν το έχω δει, δεν με ενδιέφερε.

Τι έχει γίνει στις επαφές με τους μετόχους και τι αίσθηση με Βιντιάδη;
Τον Βιντιάδη τον είδα λίγο. Ευγενής ήταν. Δεν συζητήσαμε τίποτε για την ταμπακιέρα. Μου έδειξε μια καλή εικόνα. Ηταν ένας σοβαρός άνθρωπος, δεν αλλάζει τα λόγια του. Σε Παππά και Νοτιά πήγα στην αρχή. Ρώτησα αν θέλουν να βοηθήσω και να με βοηθήσουν. Και οι δύο μου είπαν ότι έβαλαν πολλά, περισσότερα από όσα είχαν σκοπό με Ντέμη στην αρχή και δεν θέλουν ούτε ένα ευρώ να βάλουν. Ο Νοτιάς μπες μέσα μου είπε, κάνε Δ.Σ δικό σου, όλα. Αλλά λεφτά όχι. Δεν αμφισβητώ ότι έβαλαν πολλά. Τους είπα ότι δεν είναι μικρά παιδιά. Ο Ντέμης δεν τους έδωσε γλειφιτζούρι και τους πήρε λεφτά. Επιχειρηματίες είναι. Ο Χατζηιωάννου δεν με δέχθηκε καν.

Ο Δημητρέλος αποφάσισε για Βλάχο:
Δεν ξέρω. Ο Μπρουσιανός μουρμούραγε η ομάδα θέλει ηλεκτροσόκ. Τον κοίταγα. Τι λέει αυτός. Μου το είπε ο Δημητρέλος μετά για να φύγει ο Βλάχος, του είπα δεν υπάρχει θέμα. Τέλος. Αλλά έκαναν άλλα.

Είχες ενημέρωση για τα ερωτήματα Βιντιάδη;
Είχα. Δεν είχα εξονυχιστική ενημέρωση. Από τον Βιντιάδη είχα μόνο όταν μίλησα μαζί τους τρεις φορές, πότε θα έχουμε απάντηση, μου είπε τέλος του Σεπτεμβρίου.

Σου είπε ξεκάθαρα κάποιος από μετόχους για Δ’ εθνική;
Όχι! Κανείς τους δεν μου είπε τίποτα τέτοιο.

Σε κατηγορούν από την διοίκηση της ΠΑΕ στα Σπάτα ότι άφηνες τον Μπούρα να δίνεις εντολή σε παίκτες, ότι δεν ζητούσε γνώμη κανενός, ότι έδωσες 200.000 ευρώ στον Βλάχο ενώ είχαν συμφωνήσει για 80.000 ευρώ η ΑΕΚ. Τι έχεις να πεις;
Ποιον να ρωτήσω; Τον Ρουμενίγκε και τον Μπεκενμπάουρερ;; Δεν μπήκα σε συμβόλαια ποτέ. Είπα θα έρθει ο Βλάχος και τέλος. Τους είπα βρείτε τα. Εγώ δεν έχω λόγο στα συμβόλαια. Μου χρέωσαν μέχρι και τα πουκάμισα τα ανοιχτά, τα θαλασσί, τα γυαλιά. Όλα. Ο Μπούρας μου φέρνει τσιγάρα, κανά καφέ, με φέρνει στο ξενοδοχείο. Τίποτε άλλο.

Ακολουθεί ένταση στην αίθουσα με παρευρισκόμενους και κάποιους δημοσιογράφους.

Κατηγορούν ότι οι συνεργάτες τους δεν βάζουν λεφτά. Iσχύει;
Ο Σταυρόπουλος έβαλε όλα τα λεφτά, και την επόμενη δόση. Ρωτήστε τον. Δεν ξέρω αν αυτοί έβαλαν αυτοί από το Δ.Σ.

Προτείνατε τον Μπατίστα για διάδοχο;
Ποτέ, όχι.

Θα θέλατε τον Μπάγεβιτς προπονητή;
Αν ο Μπάγεβιτς ήταν καλό να έρθει στην ΑΕΚ, θα τον ήθελα. Θα το σκεφτόμουν. Το καλό της ΑΕΚ σκέφτομαι.

Η γνώμη σου για τον Ντέμη και τις ευθύνες που έχει;
Ολοι έχουν μερίδιο ευθύνης. Και ο Ντέμης, Όλοι από το 2004 φταίνε. Γύρισε το μυαλό του Ντέμη. Αλλαξε. Ήταν 1,76 και έγινε 3,70 σε ύψος πνευματικά. Έγινε τρανός και εγώ αποφασίζω. Είχε καλό σκοπό τότε και το πιστέυω, μετά χάλασε.

Για τα οικονομικά της ΠΑΕ;
Ήθελα να κάνω συνέντευξη για τα οικονομικά. Το είχα κανονίσει με Βαλασσόπουλο να γίνει. Προέκυψαν οι επενδυτές και δεν έγινε. Ήθελα να μάθει ο κόσμος. Θα έλεγα στους μετόχους φέρτε λεφτά μέχρι τότε και τέλος. Ούτε μέρα καθυστέρηση.

Η ΑΕΚ μπορεί να σωθεί; Δικαιολογείτε ο πανικός:
Όχι ευθύνες στα παιδιά. Άλλοι έκαναν εγκληματικά λάθη. Από την Κ20 είναι στην πρώτη ομάδα και έχουν τεράστιο βάρος. Οι υποβιβασμοί είναι για να τα λένε μεταξύ τους. Η ΑΕΚ είχε την ατυχία, θα είχε 6-7 βαθμούς και θα έλεγαν μπράβο στον Βλάχο. Η ατυχία είναι χέρι Θεού. Κανείς δεν τα βάζει μαζί του. Έφυγα και πριν ήμουν μαζί τους συνέχεια. Τώρα σου λένε τι γίνεται; Tα χρήματα τους τα παίρνουν, θα έρθουν επενδυτές; Oλα τους απασχολούν. Με ηρεμία, προπονητής σωστός και τους βελτιώνει, θα πηγαίνουν προς το καλύτερο. Αν η τύχη μας ευνοήσει, θα πάμε καλύτερα και βαθμολογικά. Σιγά σιγά θα πάμε προς τα πάνω. Τα παιδιά αυτά σε 1-2 χρόνια θα γίνουν μεγάλοι παίκτες. Σαν τον Κλωναρίδη και ίσως παραπάνω. Να βγάλει παιδιά δικά της η ΑΕΚ.

Για την έκκληση Κοντοέ;
O Γιάννης τα δίνει όλα. Μου αρέσει η ψυχή του. το είπα και στα άλλα παιδιά, πάρτε παράδειγμα. Το είπε μετά τα όσα έγιναν το Σάββατο. Μετά τα όσα έγιναν το Σάββατο τα είπε. Είδε τι έγινε, διάβασε, έμαθε. Τρώνε πόρτες τώρα για προπονητή. Τι είναι η ΑΕΚ, τα Τάταυλα. Ήταν σίγουροι για τον Αναστασιάδη.

Πως θα γυρίσεις στην ΑΕΚ;
Aκόμη δεν έφυγα ρε παιδιά. Περιμένετε. Θέλω να φύγω 5 μέρες με την γυναίκα μου, να ηρεμήσω. Δεν ξέρω αν θα πάω γήπεδο το Σάββατο, θέλω να φύγω πέντε μέρες. Δεν έχω κάνει καλοκαίρι διακοπές.

Στην προηγούμενη ΓΣ σου ζήτησαν να είσαι πρόεδρος. Τώρα φεύγεις…
Έφυγα από παίκτης από ευσπλαχνία. Μπήκα πρόεδρος ενώ δεν ήθελα. Χωρίς Δ.Σ. δικό μου. Άλλα εγώ, άλλα αυτοί. Για τον κόσμο μπήκα πρόεδρος, ενώ ουσιαστικά δεν ήμουν. Την Παρασκευή θα περιμένουμε. Πρώτα είναι ο Βιντιάδης. Μακάρι να μπει, να βάλει τα λεφτά του και φύγει το οικονομικό κτήνος.

Αν δεν μπει ο Βιντιάδης θέλεις την διοίκηση με δικό Δ.Σ;
Είναι ακόμη υπό σκέψη. Θα κάνω τα πάντα ρεαλιστικά για την ΑΕΚ. Ναι να μπω, αλλά θα έχουμε πάλι το οικονομικό μπροστά.

Έχεις άποψη για προπονητή;
Δεν έχω τώρα. Δεν έχω όνομα. Απλώς θα πω κάτι που διαφώνησα για τον Βλάχο, κόντρα σε όλους σας. Εγώ θα τον κράταγα και θα τον έφτιαχνα, να ήμασταν κοντά. Θα ήταν λύση ο Άγγελος.

Τι σημαίνει ο πόλεμος που είπες;
Ιδεολογικός πόλεμος. Να γίνουν κινήσεις για το καλό της ΑΕΚ. Παρεξηγήθηκα. Ότι τέτοια, μακριά από εμάς.

Αν μπεις στο Δ.Σ, τι θα κάνεις με τις μετοχές;
Θα έχουμε πάλι προβλήματα. Να δώσουν τις μετοχές στον κόσμο. Αυτοί να είναι μεγαλομέτοχοι, όχι εγώ.

Στα Σπάτα έρχονται τα μέλη του Δ.Σ.;
Μόνο ο Δημητρέλος και ο Μπόβαλης. Με τον Μπόβαλη είχαμε καλή συνεργασία, όπως και με τον Γρηγορίου.

Πως νιώθεις να σε καπελώνουν;
Συμβαίνουν και αυτά. Είναι μέσα στην ζωή. Κάποιοι θα σε μειώσουν, αλλά να ξέρεις εσύ την αλήθεια. Να ξέρεις ότι είσαι νικητής.

Ξέρεις κάτι για επιστροφή Αδαμίδη;
Δεν ξέρω κάτι. Μόνο διαβάζω. Δεν έχω δει κάτι, δεν μου έχουν πει κάτι επίσημα. Περιμένω να δούμε. Δεν ξέρω αν εμπλακεί ο Αδαμίδης στην κίνηση Βιντιάδη.

Σε νίκησαν δηλαδή αυτοί του Δ.Σ;
Ναι, το παραδέχομαι.

Τι σκοπό έχουν αυτοί που είναι στην διοίκηση;
Το πάνε για να πάρει την ΑΕΚ ο Βιντιάδης. Είναι καλό αυτό. για να δούμε.

Πιστεύεις ότι είναι παιχνίδι η υπόθεση Βιντιάδη;
Δεν νομίζω. Τον είδα σοβαρό. Μου είπε ότι είναι πιθανόν να πάρουν την ΑΕΚ.

Τι συμβαίνει από πίσω Θωμά;
Δεν ξέρω. Θέλω να φανερωθούν τα πάντα. Να μάθει ο κόσμος την αλήθεια. Αν δεν γίνει τίποτα, να έχουμε κάνει λάθος σκέψεις. Αν όχι να πληρώσουν όσοι πρέπει. Δεν έχω δει κάτι, μόνο σκέψεις υπάρχουν. Κάτι δεν πάει καλά στην ΑΕΚ. Αυτό ξέρω μόνο.

Για το γηπεδικό έγινε τίποτα;
Ήρθε ο Βούρος κάποια στιγμή και μας μίλησε για κάποιο ενδιαφέρον. Μετά τίποτα. Δεν ξέρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου